2011. december 5., hétfő

2.fejezet-Az a buli..

"Talán szerencse,hogy ilyen lassan haladok..mert lehet rossz irányba megyek."


Mi kell a nőnek? Cipők? Ruhák? Azok a pillanatok,amiket a kedvesével tölt?
Nekem az életem kell. Az életemet sosem cipőkre,ruhákra meg szerelemre fordítottam. Nem vagyok olyan,mint más barátnőm. Erre csak most kellett rájönnöm tizennyolc éves koromban. Az életemet nagy részét lefoglalta a tanulás,s a családi béke fenntartása. A szerelmet csak szóbeszédből meg a filmekből ismerem,soha nem volt benne részem. A mai világban az a menő,ha már tizennégy évesen van barátod,akivel szexuális kapcsolatot létesítesz. Engem úgy neveltek,ne álljak be a sorba,tanuljam magam kezelni a körülöttem lévőket. Hasonló gondolkodású barátnőm,Alice is így van vele. Kate kis "klikkünk" harmadik tagját,sajnos később ismertük meg. Ő két évvel fiatalabb de már túl van az első szerelmén és mi egy máson. Mondhatjuk úgy elég naiv kislány. Az emberek távolról a "Szüzek" bandájaként emlegettek a suliban. Engem különösebben nem zavart. Nem az a fajta lány vagyok,aki minden pletykát fel vesz magára. Tizennyolc évem arra ment el,hogy keményen tanultam,hogy felvegyek valami flancos egyetemre. Most meg itt állok a szobám közepén,azokat a dolgokat siratom,amiket elhalasztottam a legszebb éveim alatt. A régi képeket néztem bordó szobám falán. Mindegyiken rajta voltam... Versmondó versenyeken készült képek,barátnőimmel töltött pizsamapartik meg stb.. Egyeseknek ezt mind jelentéktelen kis képek,nekem viszont az életem.
Remegett a kezem,amikor benyúltam a szekrényembe valami buli ruha után nézni. Azt hinné az ember,hogy ez olyan egyszerű,pedig egyáltalán nem. Akinek élete legnagyobb partija egy szülinapi ottalvós buli volt,annak meg kell mondjam rohadt nehéz egy igazi partira ruhát keresnie. Szerencsére találtam egy tetszetős darabot. 'V' alakban kivágott,fekete,nyakba akaszthatós,combig érő ruha. Nem valami szexi példány,de a célnak megfelel. Ezt is bevágtam a hétvégi bőröndömbe. Bedobtam mellé egy fekete magassarkú szandált. Amint végeztem meg fogtam a cuccomat és kirohantam vele a házból. Anyunak adtam két puszit és már szálltam is be az autómba. A kocsiból rózsa illat áradt,a kedvencem.
Alice barátnőm közel lakott a parthoz,ami a kisvárosunk szélén húzódott. Gyönyörű nap volt a strandolásra. Sok ismerőst véltem felfedezni a parton. Az a rossz a kisvárosokban,hogy mindenki ismer mindenkit. Nincsenek titkot. Még talán azt is tudják,hogy milyen színű zoknit hordasz télen. Elfordultam jobbra egy kis utcában és megálltam Alice-ék előtt. Dudáltam. Magamban számoltam a másodperceket,miután kinézett a az ablakon és mohón integetett. 103 másodpercnél becsukta maga mögött az ajtót és rohant egy kis táskával felém. Beszállt az autóba,hatalmas puszit nyomott arcomra.
- Hiányzoltál!!! - visította. - Leérettségiztünk!!! Fel tudod te ezt fogni,Carly??? - beszéd közben csilingelő hangját egyre jobban felvette. Mosolygás közben aranyos kis gödröcske bújt elő az arcán. Nekem is mosolyogni támadt kedvem.
- Te is nekem... - suttogtam őszinte mosollyal. - Igen..nekem is nehezemre esik gondolni rá,hogy vége. Felejthetetlen nyár áll előttünk. - kacsintottam. Boldogan rázta a fejét,majd intett,hogy indulhatunk. Alice-t szavak nélkül is megértettem. Leolvastam az arcáról,hogy a mai napi programunkat írja. Megálltam a part mellett. Kiszálltunk az autóból. Strandtáskával érkeztünk a partra. A szél lágyan lebegtette a hajunkat,kellemes érzés volt. Átvettük a fürdőruhát és leültünk a pokrócra.
- Az rebesgetik... - kezdte Alice,miközben epret rágott.
- Vagyis anyukádtól hallottad. - vágtam közbe nevetve. Köztudott volt,hogy Alice anyja a legnagyobb pletykavészek a városban.
- Jó az tök mindegy. - vágott egy a gúnyos grimaszt. - Hogy valami új pasi költözött a városba. Anyu már látta is. Egyik este az éjjel-nappali boltba. - rosszul kezdődik ez a pasi dolog. Amióta csak ismerem Alice-t mindig a kerítőnőt akar játszani az életemben. - Anyu azt mondta hozzád való. Magas,fekete hajú,izmos és irtó jóképű. - kacsintott rám pimaszul. Mosolyogva ráztam a fejem.
- És majd fogadjuk,pont engem nézett mi magának,nem? - kérdeztem mosolyogva. De tekintete más fele tévedt. - Alice?! - követtem pillantását. Hát hogy is persze!!! - ordítottam magamban. Charlie-t nézte. Amint félmeztelen testével ölelte új barátnőjét Jessica-t,közben gondolom valami nagyon perverzeket suttoghatott a lány fülébe. Alice kiskorunk óta bele van esve Charlie-ba. Jó párszor le is égette már magát előtte. Most a legújabb fájdalma,hogy Jessica-val járnak. Jessica egy boszorkány,de gyönyörű. Eredeti szőke haja,majdnem a derekáig ért,zöld szemei csak úgy vonzották a fiúkat. Már az óvodában mindenkinél jobb akart lenni. Elkezdett sportolni,szépségversenyekre járt,és most modellkedik. Magyarán elérte,amit akart. És övé a város legjobb pasija,azaz a bátyám. Sok fiú lenne Charlie helyébe,és sok lány Jessica helyébe. Mondhatni tökéletes párt alkottak. A két egoista. Alice-nek könnyek szöktek a szemébe,amikor elkezdett smárolni az ifjú pár.
- Gyűlölöm! - ordította és befutott a vízbe. Természetesen Jessica-ra értette. Régen legjobb barátnők voltak. Megesküdtek egymásnak,hogy egyikük se jön össze Charlie-val,mert mindketten szerelmesek belé,s a barátság fontosabb. Jessica tegnap éjszaka megszegte esküjét. Alice,csak ma tudta meg.
- Alice! - futottam utána. - Ez várható volt... - próbáltam magyarázni,de esélyt sem adott rá.
- A barátnőm volt.. - szipogta,amikor már a nyakáig ért a víz. - Megígérte. - tört rá megint a hiszti. Nyugtatásul,csak átöleltem a vízben. Válla fölött megpillantottam valamit. Egy ismeretlen alakot a távolba. Kecsesen úszott,mint egy profi. Fekete haja csurom vizes volt. Valahogy megijedtem. Úgy közeledett,mint egy cápa.
- Alice,menjünk ki a partra.. - suttogtam rémültem.
- Mi? - kérdezte.
- Menjünk a partra! - kiabáltam. Ahogy közelebb ért,rájöttem,hogy egy fiú. Méghozzá akiről Alice beszélt. Rémisztően tökéletes volt. Elhaladt mellettünk,közben végig a szemembe nézett. Kirázott a hideg.


Este már a klub előtt álltunk. Tettre készen,kisminkelve. Itt volt az összes ember aki számít a városban. Persze a fiatalok. Hatalmas hangzavarból ki lehetett venni a fiatalok kiabálását. Alice boldogon szaladt be az ajtón. Én tétováztam. Mondhatjuk félelemnek,de nem akartam belépni azon az ajtón. Behunytam a szemem és barátnőm után rohantam. Villódzó fényeket nézve,hunyorogni kezdtem. A tömegben minden ismerősömet felfedeztem,főleg a bátyám. Alice-szel beszélgetett,aki a következő pillanatban ráborított egy egész tálcányi koktél.
Megráztam a fejemet.. Leültem a bárpult egyik székére és úgy csináltam,mintha élvezném az estét. Aztán belépett az ajtón. Feszülős szürke triót viselt,egyszerű vádliig érő farmerral. Pillantásunk egyből találkozott,hamar el kaptam a fejem. Az asztalra ki volt rakva egy doboz cigi. Biztos valaki itt hagyta... Felém tartott valamivel el kellett riasztanom. Gyorsan ki kaptam egy szálat és kértem tüzet az egyik csávótól. Beleszívtam egy slukkot. Majdnem fulladozni kezdtem,de visszafogtam magam. Kecsesen kifújtam a füstöt. A többi meg már simán ment. Tüdőm ellenkezett a beáramló füstnek,de én annál inkább erőltettem. Aztán már kellemes érzés volt beszívni a nikotint. De sajnos nem riasztotta el a "cápát". Ugyanúgy közeledett,fehér vakító fogsorát kivillantotta,ami számomra észveszejtő és rémisztő volt egyben. Arc kifejezésemen nem tudtam uralkodni. Kitört rajta a pánik. Úgy érzem magam,mint egy nyúl,akit bekerített a vadász. Végül odaért hozzám.
- David vagyok. - hangja határozott volt. Kezeim remegni kezdtek,majdnem kiesett a cigi. - Ma téged láttalak a vízben,nem? És az ott a barátnőd.. - kérdezte majd fejével pontosan Alice felé intett.
- Carly.. - vettem egy mélylélegzetet. - Ja,engem láttál... - csuklott el a hangom a mondat végén. - Az ott a barátnőm,Alice. - néztem David barna szemeibe. Hatalmas mosoly terült el az arcán. Éles szemfogai csillogtak a diszkófényben. Pillantását a nyakamon éreztem,szinte égtem.
- Sétáljunk egyet! - parancsolt. Egy másodpercbe se telt ugrottam. Előtte még a pulton lévő cigiért nyúltam,nem tudom miért. Kiléptünk a klub ajtaján. A lámpák nem világítottak az utcán,csak a Hold,de az rémisztően. Olyan volt,mintha nagyon közel lenne a Földhöz nem több millió kilométerre. Hatalmas csöndben sétáltunk.
- Édes vagy.. - törte meg a csendet. Ezt a mondatot nem tudtam értelmezni. Erőltetett mosolyt varázsoltam az arcomra,belül remegtem. Az utcán egy lélek sincs. Egyáltalán miért jöttem vele?! - tettem fel magamban a kérdést. Keze egy pillanatra hozzáért az enyémhez. Kirázott a hideg,a jéghidegek ujjak érintésétől. Szememben megcsillant a félelem. - Ssss! - tette mutató ujját az számra. Ajkaim azonnal remegni kezdtek. - Nincs mitől félned. - suttogta és a tarkómra csúsztatta a kezét. Erőteljesen magához húzott. Fejem a mellkasán pihent. Másik kezével a hátamat simogatta.
- Meg fogsz ölni.. - ejtettem ki a számon a legnagyobb félelmemet. Hangosan felkacagott,hangja visszhangzott. Szemeimből könnycseppek szöktek,eláztatva David felsőjét. Felnéztem rá,ugyanúgy mosolygott. Ajkait az enyémre tapasztotta,lágyan csókolni kezdte. Behunytam a szemem átadtam magam az érzésnek. Édes leheletét a torkomban éreztem,könnyeim ugyanúgy csepegtek,majd gyilkosom arcára folytak. Kezei a derekamra csúsztak,durván megszorította. Fájdalmasan kiáltottam fel.
- Fáj! - ordítottam az éjszakának. Dühös arcot vágott és nekilökött a járda melletti téglafalnak. Fejemet bevertem,majd lecsúsztam a földre. Undorítóan fintorgott. Újabb ördögi kacaj. Bal kezemmel a fejemet tapogattam,amiből ömlött a vér. Kezeim véresek lettek. Nem tudom hogyan de hirtelen ott termett mellettem,és a kezemről csaldosta a véremet.
- Takarodj! - rúgtam hasba,mire a szandálom lerepült a lábamról. Mindkét lábamat lefogta és terpeszbe nyitotta. Másik lábamról is lekerült a szandál.Testével becsusszant lábaim közé,kezei az enyémekre csúsztak és a falhoz szorította.
- Csak egy percig fog fájni. - ígérte. Behunytam a szemem,közben zokogtam. Száját hatalmasra nyitotta és rávetette magát a nyakamra.
- Ne! - ordítottam. Hangom egyre gyengült,míg végül teljesen elhalkult. Szemeim előtt elsötétült a világ.


Kinyitottam a szemem. Az ég szürke volt. Szürke hajnal... - gondoltam magamban. A járdán feküdtem. Fejem nagyon fájt. Alig bírtam mozogni. Testemen kék-lila foltok. Leginkább a kezemen meg a vállamon. Fekete ruhám meg volt tépdesve. Újból zokogni kezdtem. Aztán meghallottam a távolból a hangját...

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    A chatfalamon kértél, így jöttem persze! A cserében benne vagyok, de inkább legyen link, jó? Bannereket nem igazán szoktam kirakni...
    A történeted tetszik, nem nagyon olvastam még olyat, ahol Taylor karaktere játszaná a vámpírt, de szerintem ez az egyik különlegessége.
    Viszont pár építő jellegű kritikám lenne, ha nem bánod. Nincsenek nagy hibák, de ha ezekre az apróságokra is odafigyelsz, az csak javíthat a történeten.
    Néha vannak szóismétlések, és többször vettem észre, hogy nem helyesen alkalmazod a ragozást.
    Ezen könnyen lehet segíteni: a kész vagy a fejezettel, fusd át figyelmesen, és akkor kiküszöbölheted a hibáidat (azt a pár aprót, mert igazán nincs sok).
    Nekem a szereplők képei korban kicsit zavartak lennek, konkrétan Charlie-ra gondolok. Bár lehet, hogy csak az a fura, hogy a való életben épp az itteni "anyjával" van. Talán még Penelope Cruz is idősebb, érettebb a szerepre, de ha te így képzeled őket, akkor oké. Az a fontos, hogy te miként éled meg a történeted.
    Tetszik amúgy a cím, és az idézetek a fejezetek elején.
    Amint elküldöm ezt a megjegyzést, rendszeres olvasód leszek, és kiraklak a linklistámra :)
    Puszillak,
    Dórii

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a kritikát,meg a dicséretet is.:) jól esett.:D
    Megfogadom a tanácsodat és még egyszer köszönöm,téged is kiraklak.
    puszi.: ~.Mercíí.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Bocs hogy csak most jövök, de el vagyok havazva! :S Elolvastam a történetet és tetszik, mert végre nem egy sablonos, unalomig nyúzott koncepció. A szereplőválasztás tényleg fura egy kicsit, ahogy az előttem szóló is mondta, de mindenképpen jobb, mintha a TVD és a Twilight szereplővel lenne tele :)A szóismétlések egy picit tényleg zavaróak, és volt pár helyesírási hiba is, de szerintem ez minden íróval előfordul. (Velem is) Egy chatboxot viszont tehetnél az oldalra! :) A bannercserében benne vagyok, de kérlek emailben kérd el a bannerem. Ms.Stargate@vipmail.hu a címem.

    Minden jót Neked és sok sikert a bloghoz! :)


    Moon Angel

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen.:) majd írok.:)

    VálaszTörlés